Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 122 5 ster reviews 122
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 5 4 ster reviews 5
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 2 3 ster reviews 2
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 1 2 ster reviews 1
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Renate Bolink

    31 oktober in sneek geweest ontvangst perfect goede uitleg over tanden bleken heel professionele begeleiding echt heel goed!

  2. Iris van Vark

    In januari 2016 heb ik tijdens de beurs in Gorinchem kennis gemaakt met X-treme Smile. Na enige tijd van vergelijken met andere producten op het gebied van tanden bleken, bleef ik toch overtuigd van X-treme Smile. Dit komt door de kennis en enthousiasme van Jitske over de producten en behandeling. Ik heb de opleiding voor tanden bleken gedaan en kreeg na afloop de producten mee naar huis. Je krijgt tijdens de opleiding zelfs advies over marketing en mocht je marketingmateriaal nodig hebben dan maakt X-treme Smile dit ook voor je! X-treme smile levert snelle en duidelijke communicatie, goede producten en kennis en ervaring in de branche, wat het erg waardevol maakt om samen te werken!

  3. Hoe zou je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken beoordelen?

  4. Sanne Dirks

    Afgelopen vrijdag de cursus tanden bleken gevolgd in Breda. Ik vond het een super fijne dag!! Echt ontzettend hartelijk ontvangen! Gezellige mede cursist. De modellen die Elke had geregeld waren ook heel erg leuk! Ze vonden alles prima zodat wij het maar goed konden leren. Ik vond het heel erg fijn dat de cursus maar met maximaal 2 cursisten was. Kreeg hierdoor de informatie heel erg goed mee en je kon ook direct vragen stellen. Het werd heel duidelijk uitgelegd en af en toe met een grapje er tussendoor. Merkte ook echt dat ze de informatie zo goed en duidelijk mogelijk aan ons wilde overdragen. Merkte ook dat ze ontzettend veel kennis heeft en dat geeft een vertrouwd gevoel. Kortom; Een super dagje!!! Hartelijk bedankt!!

  5. Jolanda Richard eigenaresse La Belle Femme

    Wanneer je vragen hebt of een probleem met bv inloggen . Je wordt uitstekend geholpen en te woord gestaan.De bestelling ,woensdag besteld,donderdag geleverd.Ik heb nog geen van mijn klanten teleur hoeven stellen omdat ik ook mijn belofte waar kan maken..

  6. Peter

    Een hele bevredigende dag gehad bij X-treme Smile te Sneek. Je kan merken dat je te maken hebt met professionals en dat ze weten waar ze het over hebben. De dag was niet alleen super leerzaam, maar ook leuk. Je komt het bij trainingen weinig tegen dat je aan het eind van de dag echt een voldaan gevoel hebt en vol zelfvertrouwen de deur uit loopt. Ook fijn dat je ook na de training op ze terug kunt vallen.

  7. ellafi

    Heel te vreden. Leuke en leerzame dagen gehad in Sneek.