Slecht ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joop van Rijnsoever
- Hetty Havenaar
mooie producten en een snelle levering! toppy
Hoe zou je Easyplants Kunstplanten beoordelen?
- Donatha Klop
Prima levering,donderdagavond besteld ,zaterdagochtend al in huis.Ook de plant zag er mooi uit,goed verpakt.
- Anet De vries
Goede service en mooi bloemen top
- Rob Bosch
De verpakking kan beter er zijn takken genikt en gebroken omdat de 2 varens boven op elkaar in de doos lagen zonder verdere bescherming.
- Marleen Oldenburger
Zeer tevreden. Volgende dag de bloemtakken in huis. Tevreden met kwaliteit van de producten.