Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Easyplants Kunstplanten heeft 6215 5 ster reviews 6215
Easyplants Kunstplanten heeft 1512 4 ster reviews 1512
Easyplants Kunstplanten heeft 479 3 ster reviews 479
Easyplants Kunstplanten heeft 262 2 ster reviews 262
Easyplants Kunstplanten heeft 390 1 ster reviews 390
Easyplants Kunstplanten heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. P van Mastwijk

    Snelle levering en ziet er goed uit

  2. Ron Schiltmans

    het plantje is veel kleiner dan ik had verwacht. Waarschijnlijk verkeerd ingeschat door mij.

  3. Hoe zou je Easyplants Kunstplanten beoordelen?

  4. Rob Kragt

    Mijn bestelling had de inhoud van een andere klant. Nog geen reactie van Easyplants op klacht hierover. Zelf opgelost.

  5. Chris Lamote

    Snelle en correcte levering

  6. Yvonne Moolenaar

    Plant goede kwaliteit , goed verpakt, alleen betalen wilde een paar keer niet werd niet doorgestuurd naar mijn bank totdat ik weer opnieuw was begonnen . En ik persoonlijk vind DPD niet fijn , chauf is onderweg en dan ineens komt hij tussen 12.00 en 13.00. Vind het fijner als ze eerder kunnen zeggen wanneer ze komen . Gewoon s!morgens wij komen tussen dan en dan. Nu moet je steeds kijken wanneer ze komen. En dan staan ze ineens op de stoep.

  7. Hilde

    Ik ben al een tijd klant énhet bevalt mij erg goed de bloemen ik heb ze al een jaar op 2grote vazen staan en mijn familie en vrienden en kennissen geven mij een wauw factor als binnen in mijn huiskamer komen ze staan als roomdivider op een kast achter mijn bank en ik ben er erg tevreden over jullie produckt ook hou ik voorál van kleur in mijn huis en passen goed in mijn interieur ik heb nu weer bloemen besteld en die gaan voor de kerstdagen in mijn interieur gestyled worden ook dat wordt een prettige uitdaging en ik heb er veel zin in het is een feestje om bij Easyplants bloemen tekopen groetjes Hilde Stegeman