Goede en snelle levering. Netjes verpakt. Eerste levering was niet naar wens omdat afbeelding op website niet overeen kwam met werkelijkheid dus t-shirt geruild. Dat ging snel maar had het prettig gevonden als hierover via mail gecommuniceerd werd. Nu kreeg ik "opeens" de nieuwe t-shirts geleverd. Dit was opnieuw snel en netjes verzorgd. Dus zeker positieve ervaring maar communicatie in beeld en woord kan nog iets verbeterd worden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jogien Kruisweg
- Henk
Snel in huis, goed zittende shirts
Hoe zou je Lange T-shirts Plein beoordelen?
- Leo van Rooij
snelle en goede levering,
- Wendy Klarenbeek
Prima product en goede snelle levering
- Bert van der Molen
Erg lange levertijd
- Hiltje Bergsma
Snelle levering.