een dikke tien zou ik ze geven. een ding vind ik iets jammer maar daar kan altijd aan gewerkt worden, is dat zodra de zending is verzonden je nog ene mailtje krijg ? dat zou het nog completer maken. verder onderdeel precies zo als op de foto. en zo als beschreven blij mee.!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- h zwartbol
- Joop Nabbe
Lectoris salutem, Het gat van de remhevel is te klein. Gewenst is het oude model remhevel met een conische passing van de remsleutel van maximaal 10,71 mm voor mijn Zündapp uit 1967. Veel succes met de zaken! Vriendelijk groet van Joop Nabbe uit Goirle
Hoe zou je Zundapp-Tuningcenter.nl beoordelen?
- Michael Paul
Absoluter Fachmann
- Jos Jeucken
Prima service
- Peter van Werkhoven
prima service
- Wilfred Leeuwen
goeie en snelle service