Anja Schiricke
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij MegaMooi.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Mooie
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Mooie
Snelle levering, goeie klantenservice. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg een kapot embleem, en per omgaande een reactie op mijn mail en een nieuwe toegestuurd gekregen.
Onwijs prettige service, kwaliteit zoals op de foto’s. Heb hier nu meermaals besteld, ook bij vragen word je snel en vriendelijk te woord gestaan. Beveel ze van harte aan!
Snel en goedkoop
Veel keus. Goede kwaliteit. Snelle levering.
Pakketje briefpost te laat (6 dagen) bezorgd. Reden: drukte bij Postnl. Herhaaldelijk contact gemaakt en prompt beantwoord. Uiteindelijk toch voor Kerst aangekomen.