Erg leuk koffertje maar zeer teleurstellend dat de letters er met papieren stickers opgeplakt zijn. Heel erg jammer en niet slim op kinder koffertjes met die kleine peuterenden vingertjes. Het had,zeker voor die prijs, wat ik al erg veel vond voor een kartonnen koffertje, gedrukt moeten zodat het er niet af gaat. Als ik dit had geweten had ik het nooit besteld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Spaan
- Manon Stellingwerf
makkelijk te bestellen snelle levering
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Jacqueline Palings
Er is toch voor mij apart een bestelling geplaatst, terwijl het eigenlijk pas per 1 november zou zijn. Dat noem ik nou : klant is koning. Erg klantvriendelijk en de bestelling is ook snel geleverd. Top!
- Esri de Heij
Goede prijs/ kwaliteit verhouding, geleverd binnen de aangegeven tijd. Goed verpakt. Naamsticker netjes opgeplakt.
- karin theys
snelle levering..uitstekende service
- Martina van Ingen - van der Grift
heel erg tevreden, snelle levering, mooie producten