Vorige week besteld, pakje nog niet gekregen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Van Eeckhout
- Thienpont
Supermakkelijk te bestellen, goede service en snelle levering! Mooi product!
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Thea De Werd
Snelle levering, keurig verpakt. Met een lief briefje er in
- Conny van Gestel
Zeer tevreden, veel keus en snelle levering
- Darinca Gerritsen
Goeie ervaring moest alleen 3 weken wachten maar dat komt door de vakantie. Kwaliteit is goed en tevreden met de shirts en een lief kaartje
- Kristel De Rudder
Na het bestellen via een zeer gebruiksvriendelijke webwinkel was er een goede communicatie tot het aannemen van het pakje Alles is zeer vlot verlopen Zeker aan te bevelen ! A+++