Er waren aanvankelijk wat problemen met de bestelling en de levering door PostNL, maar deze zijn op een zeer prettig en constructieve manier door Beebieshop opgelost. Goed product, prima service en goede communicatie. Tevreden klant!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Berndsen
- Simon
Ze zijn blij met het kadootje!
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Jop Zwaneveld
Bestelling duurde iets langer vanwege de EK drukte.dit werd netjes via de maik gecommuniceerd en het shirtje ziet er goed uit. Zou hier zo weer wat bestellen!
- Ronald Nijman
Na 5 dagen wachten zegt de post.nl app dat mijn pakketje bezorgd is, maar er zit niets bij mij in bus. Waar is mijn bestelling?
- Bas Dubbelaar
mijn vertaagde bestelling is klaar, heb nog niets gehoord of een track and trace code gekregen. Puntje van aandacht
- Monique Hoeflaak
Toppie en snel geleverd