Product prima maar levering slecht, geen communicatie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Frank
- Jimmy
Zeker aanrader! Wilde een kleine aanpassing op bedrukte babyshirt. Was geen probleem zonder extra kosten.
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Silvia Arends
Hele mooie naam vlag ontvangen!
- Luc van Velzen
Goede kwaliteit (vind ik zelf het belangrijkste!) En snel geleverd.
- Ine Keeris
Moest lang wachten,en het is eigenlijk niet precies wat ik in gedachten had.
- Monique beek
Ik heb een koffertje besteld op 20 mei maar nog niks ontvangen in het verleden ook wel eens wat besteld dat kwam wel op tijd.nu gebeld maar krijg voice mail Heb hem nu binnen gekregen door vertraging van postnl heeft het langer geduurd .en zal in de toekomst wel weer bestellen