Het pakje is goed aangekomen en daar zijn we heel erg blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mandy Magnee
- Debbie Otte
Top
Hoe zou je Beebieshop.nl beoordelen?
- Marlies Walenbergh
Ben tevreden, is mooier in het echt dan op foto
- Bettina Buitendijk
Keurig zoals was aan gegeven geleverd! Artikelen zien er mooi en heel uit ! Bedankt voor jullie perfecte levering
- A Vermeulen
Door drukte zou mijn bestelling later komen. Eind november. Dat werd keurig aangegeven. En, inderdaad, eind november kwam mijn bestelling binnen. Ben er heel blij mee. Heel leuk cadeau
- Joke van Zanten
supersnel, super in orde