Superlekkere brownies die ook na de t.h.t datum nog hartstikke lekker zijn. Absolute aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johan van Tiel
- Ria
Prima service
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Sophie
De brownies zijn verrukkelijk! We hadden de orginials brownies en ik heb nog nooit zulke lekkere brownies op. De brownies zijn heel vers en je chocolade smelt op je tong weg.
- Yvonne
Voor de smaak 5 sterren, bestelproces daarentegen 1 ster. Ruim van te voren bestelling geplaatst voor levering op 22 december maar dat is niet gelukt. Het werd 28 december.
- Margo Grootendorst
Omdat het verrassend is, niemand verwacht zoiets door de brievenbus. En ze zijn ook heerlijk. De bezorging duurde wat lang maar waren net voor de kerst ontvangen. De bezorging ligt bij postnl en ook die kunnen er niets aan doen. Ik werk zelf bij de post en het was en is nog steeds ontzettend druk.
- Cindy
prijsverhouding tot product is goed. Heerlijk product