Omdat het verrassend is, niemand verwacht zoiets door de brievenbus. En ze zijn ook heerlijk. De bezorging duurde wat lang maar waren net voor de kerst ontvangen. De bezorging ligt bij postnl en ook die kunnen er niets aan doen. Ik werk zelf bij de post en het was en is nog steeds ontzettend druk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margo Grootendorst
- Cindy
prijsverhouding tot product is goed. Heerlijk product
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Marjon Vonck
Super klantgedreven! Mooie en snelle service als er iets aan de hand is.
- danielle jeuring
je kon zien dat het pakketje met veel zorg was ingepakt en dan die smaak van de brownies.....zoooo heerlijk en verslavend! Ik had 4 pakketjes verstuurd, ook 1 naar mijzelf ;) en alle 4 waren er netjes op tijd, en dat met de drukke kerstdagen
- anouk
Mooie pakketjes, makkelijke te bestellen en de brownies zijn enorm lekker! Aanrader!
- Yvonne Van Dijk
Precies volgens de afspraak thuis bezorgd!