Ik mocht op mijn verjaardag een doosje double chocolate brownies ontvangen van onze zoon in Amerika. We hebben er van genoten. Je kunt ook prima ééntje delen, de smaak is zo intens. Zo deden we er zo lang mogelijk mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johannes Hoekstra
- J. Dudok
Super leuk om te krijgen en heerlijk om van te genieten
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Annelies
Origineel en heerlijk cadeautje
- Kirsten
Gekregen voor mijn verjaardag en wat waren ze lekker!! Ik weet wel wat ik aan andere brownielovers ga sturen! (Of eens naar mezelf, waarom niet?) 🤩 !!
- Anneke
Heerlijke brownies. Tante was erg verrast
- Marion
Snelle en goede service