Geweldige site, alles is duidelijk en de brownies zijn heerlijk en leuk om te ontvangen. (Hoorde ik van mijn vriendin 😉)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kathy
- Karin
Geweldige service, heerlijk brownies
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ariane
Nette bezorging, verzorgd verpakt, volgens afspraak geleverd en super lekker!!
- Stichting Mara
Heerlijke brownies en een fantastische manier om zo onze vrijwilligers te waarderen. Duidelijke communicatie en goede service.
- Carla
Ik heb ze zelf ooit eens cadeau gekregen en ze waren echt te lekker. Ik heb nog nooit zulke lekkere brownies geproefd. Omdat ik zelf weet hoe leuk het was om ze te ontvangen geef ik ze nu vaak als er een leuke gelegenheid is. Iedere keer bij een bestelling moet ik me inhouden ze niet voor mezelf te kopen.
- Jessica Linders
Heerlijk! Erg leuk om van je werk te krijgen!Onwijs benieuwd naar smaken als de stroopwafel brownie. Zeker een aanrader!