Ik heb ze zelf niet in de bus gehad maar de reacties van mijn collegae waren super en erg enthousiast. Ook in Duitsland waren ze op tijd met 1 dag eerder versturen :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marian Nienhuijs
- Lianne
Zelf nog nooit geproefd (heb alleen nog maar verzonden, nog niet ontvangen), maar hoor dat de brownies overheerlijk zijn! Verder goede en snelle service.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Leonie
Ik heb deze ontvangen van een hele lieve collega. Ze wilde mij een hart onder de riem steken omdat ik het even niet meer zag zitten allemaal. Ik ben enorm verrast en heb lekker een dagje gejankt, brownies gegeten samen met een grote beker melk. Dag erna weer zo positief ingesteld als dat ik normaal ben. Thanks guys.. ♡
- Joke
Goede service. Ziet er goed uit. Zeer snaakvol. Werd door de ontvangster enthousiast ontvangen.
- Melis Umar
Ontzettend lekkere brownies en tot nu toe altijd op de gewenste dag bezorgd.
- Stephanie
Echt de lekkerste brownies ooit! Al meerdere malen besteld en kado gedaan!