Ohhhh komt toch eens kijken wat ik in mijn brievenbus vindt...een browniebox per post, wat geweldig bedacht van die lieve Sint! Bij het openmaken trof ik 6 stukken heerlijke brownies aan, nou geloof me die kun je echt niet weerstaan. De helft is al op, dus ik heb er gelukkig nog een paar....dit is het lekkerste cadeautje van het jaar!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- Louis
🎁 erg leuk idee van mijn chef als hart onder de riem in deze thuiswerktijden. Geen idee of t lekker is want onze hond had t pakketje eerder ontdekt dan wij 😆
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Floor
Een van de liefste verassingen die ik ooit gehad heb. Mijn vriend en ik kunnen elkaar nu een tijdje niet zien. Hij stuurde daarom een doosje brownies op als verassing met een lief kaartje. Van dit cadeautje voelde ik wel wat vlinders in mn buik. Maar na alle brownies was dat vervangen door een ander gevoel... ze waren te lekker om niet allemaal meteen op te eten!
- Froukje
Ik heb al zo vaak hier brownies besteld en cadeau gedaan voor mensen. Ik krijg alleen maar leuke reacties terug. Zo origineel en lekker!! Kan niet stoppen met bestellen voor mensen voor elke gelegenheid. Echt een aanrader
- Instituut D&C | Fysiotherapie in Hoorn
Heerlijke producten en fantastische service. Mooie verpakking
- Marije
Origineel en lekker cadeau, de ontvangers waren blij verrast!