Werkt ideaal, de ontvangers altijd blij. als er vertraging is wordt het vooraf gemeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leontien Nooyen
- Mathijs
Zeer smakelijke brownies, zeer blije ontvangers!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Janine Mink
Een cadeautje in de brievenbus! Prachtig, met aandacht, verpakt. En overheerlijk om op te eten, zeer tevreden!
- Annemarijn
De brownies waren heerlijk! Mijn man en ik hebben gelijk 2 opgegeten. Netjes verpakt en goede service.
- Tanja
Verrukkelijke brownies!! Double chocolate was dubbel genieten!
- Annefleur
Wat onwijs leuk om zo'n pakketje op de deurmat te ontvangen! Afgezien van de overheerlijke brownies (double chocolate en karamel zeezout) een super lieve attentie in deze lastige coronatijden!