Fijn om iemand te kunnen verassen, zeker in deze tijd waarbij bezoeken niet zo vanzelfsprekend is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja
- Ellen
Ontzettend verrast met dit leuke ingepakte pakketje. Voelt echt als een cadeautje zo leuk zag het uit. Bij het openmaken komt je de chocolade lucht al tegemoet; heerlijk! Leuk gedaan met het kaartje erbij en het belangrijkste misschien nog wel; de brownies zijn echt overheerlijk! Zeker een aanrader
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Karin
Wat ben ik verrast van de week! Echt een pakje om uit te pakken en t leukste vond ik, tot ik het pakje openmaakte, nog geen idee had van wie ik t kreeg. Slim gedaan om t kaartje erin te verstoppen met persoonlijke tekst. En bovenal!! Heerlijk! Ik heb genoten met een warm hart:)
- Jelle
Lekkere brownies, makkelijk bestellen en snelle levering. Leuk om als cadeautje naar iemand te sturen!
- Merel
Heerlijke brownies!
- Anniek
Lekker, persoonlijk, makkelijken & snel!