Heerlijk die Brownies! Zelf ooit gekregen en het was ons onmiddellijk duidelijk dat het ook voor vrienden een mooi cadeau zou zijn. Klopt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Betty
- Nikita
Nooit meer bloemen of ballonnen cadeau doen per post, maar een doosje brownies! Heerlijk, snel geleverd en iedereen is blij met dit cadeautje. Nu misschien eens voor mezelf bestellen ;-)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Monique
Heerlijke brownies, kaartje erbij. Echt een topkado!
- Don
Goede service!
- Evelien
Verstuurd als comfortfood in mindere tijden. Snel geleverd, viel ontzettend in de smaak, kortom; even een genietmomentje
- Nathalie
Op tijd geleverd en wat waren ze heerlijk!! Lekker smeuïg en goed belegd/gevuld met chocola en noten. Echt een aanrader!!