Goede en snelle levering en bestellen gaat eenvoudig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nel
- Philomène
Omdat het super lekkere brownies zijn, mooi verpakt en snel geleverd. Ik heb al verschillende keren besteld voor mezelf of om cadeau te doen.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Bakker
Snel en goed geregeld
- Corine Brandsen Zijlma
Heerlijke brownies, altijd snel in huis, super leuk (én lekker) om cadeau te doen, snelle klantenservice
- Annemieke
Leuk en lekker
- Kimberley
Snelle service en leuk verpakt