Service is prima en komt goed aan. Voor de rest lekkere smaken waar je uit kan kiezen. Ik heb ze aangeraden aan vrienden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lai
- Loes
Als cadeau verzonden, viel erg in de smaak! Ga ze denk ik ook mijzelf maar een keer cadeau doen 😊
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Rianne
Hele snelle levering, en de lekkerste brownies die ik ooit heb gehad!
- Myra
Goede snelle service en hele lekkere brownies, mooi ingepakt en verzorgd.
- Jessica
Heerlijke brownies , weer eens wat anders dan een bos bloemen als iemand jarig is 😋😋
- Simone
Snelle service en heerlijke brownies