Het is een leuke manier om een cadeau te geven, eens iets anders. En de brownies waren heel erg lekker! Ik ga zeker vaker bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amber
- Nico
Jullie doen wat andere beloven
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Emma
Altijd erg leuke reacties van de mensen wie ik de brownies cadeau doe!
- Kees
Snel geregeld en ze vonden ze heerlijk.
- Eline
De brownies zijn zo onwijs lekker!!!
- C. Brandwijk
Heerlijke brownies. Cool cadeau