Goede kwaliteit, goede service, en meer dan dat alleen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jaqueline
- Annemarie
Lekkere brownies, mooi verpakt. Echt een aanrader als je iemand wilt verrassen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Anne
Uitnodigend, snel, duidelijke informatie, heerlijke producten en afspraak is afspraak.
- Vicky
Snelle levering en nette en ook zeer snelle afhandeling van "klacht". Zeer klantvriendelijk.
- Liesbeth
Erg leuke reactie gehad van de ontvanger. Meer dan tevreden.
- S
Lekkere brownies Snelle service Makkelijk bestellen