Goed verzorgd, heerlijke brownies, viel bij iedereen in de smaak
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Offermans
- Annemarie
Goede service, goed te volgen en super leuke reactie. Zelf ook wel gekregen dus weet hoe lekker ze zijn. Daarnaast snel contact met eigenaar omtrent vragen.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Mike
Goed verzorgd
- Danielle
Geweldig leuke verrassing voor de ontvanger.
- Gabriëlle
Leuk om per post mensen te verrassen
- Renate
Superkwaliteit brownies, al die verschillende smaken zijn leuk om uit te testen. Fijn voor jezelf en geweldig als verrassing voor iemand anders. De bestelling is goed te volgen en een snelle levering. Nu al meerdere keren besteld en altijd tevreden.