Simpel om te bestellen, genoeg keuze, je wordt voortdurend op de hoogte gehouden. De brownies zijn heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda
- Claudia
Absoluut! De cappuchino brownies zijn Goddelijk lekker! Eerst bij iemand anders zelf geproefd en daarna bevestigd door degene, die ik ze cadeau heb gedaan! Aanrader!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Elsbeth Louis
Makkelijk bestellen, snelle levering en volgens de ontvanger zijn ze héérlijk!
- Marieke
Erg simpel om een leuke attentie aan iemand te sturen
- Ellen Schaar
Geweldige service en de brownies werden zeer goed ontvangen door onze medewerkers. De smaak van de brownies Double Chocolat was echt top!
- alice
Brownies zijn heerlijk en meerdere smaken. Makkelijk te bestellen en weer eens wat anders.