Ik ben heel tevreden over wat er uit de doos kwam. Omdat ik niet thuis was had ik een briefje bij de bel gehangen. Gelukkig zag de persoon die de deur open zou maken de auto aankomen. De brenger heeft mogelijk niet begrepen dat hij door mijn afwezigheid de spullen moest afgeven op een ander huisnummer. En nu mag de zon komen!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Magda Hectors
- Diana
Snelle verzending, goede stoffen. Leuke touch, een handgeschreven kaartje. Top!
Hoe zou je kleurmeester.nl beoordelen?
- Christa De Clippel
Heel snel en nog een persoonlijk vriendelijk woordje Nu nog de stof verwerken en dan alleen prima
- Christine Wisman
Supersnelle levering van regisseur stoel: mooie stevige stof, kleuren prachtig en overeenkomstig foto ! Wel nog zelf beitsen. Ik ben blij
- natalie paradiek
goede stof, op tijd bezorgd, jammer dat het pakket al open was!?
- ton hendriks
Prima