Zo’n leuk jurkje voor mijn kleindochter gekocht… super schattig. Verkoopster erg aardig en behulpzaam. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevr. Wessels
- Renate
Snel geleverd, Netjes verpakt met een vriendelijke boodschap erbij!😊
Hoe zou je Bubbles & Bo beoordelen?
- Joyce Van der Bend
Snelle service
- Nathalie van Oosterwijk
Altijd vriendelijke verkopers en mooie kleding en spullen
- Veronica Fuller
Mooi en uitgebreid aanbod, vriendelijk en behulpzame medewerkers
- Mevr. Judy Sterenborg
Vriendelijk personeel en mooie kinderkleding