Leuke spullen, snelle levering, met een persoonlijke kaartje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska van Midden
- Helga van Wensveen
Wat een geweldige service. De kaarsen waren met liefde en aandacht ingepakt, het waren echt hele mooie kadootjes. Heel veel zorg en aandacht aan besteed. Heel erg goed verpakt zodat de kaarsen niet konden beschadigen, Echt TOP!!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Annemieke Blaakmeer
Erg blij met mijn kaarsen en kaarsenstandaard. Ook de super leuke verpakking en lieve kaart was verrassend. Bestel zeker meer.
- Marja
Goede site, snelle levering die te volgen is en dan je spullen als een kadootje ingepakt, super!
- E Rumeser
Vlotte levering en. goede informatie
- Petra Van Wamel
Leuke artikelen, ontzettend leuk verpakt, altijd een feestje om dat dan uit te pakken. Lief persoonlijk kaartje er bij. Helemaal top!