Goede service en vriendelijk contact. Bestelling leuk ingepakt met een vriendelijk kaartje. Aan te bevelen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jelmer
- Miranda Schuitema
Heel goed en leuk verpakt, mijn bloempotten zijn veilig en goed overgekomen
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Yvon Van t hoog
Snel en mooi verpakt
- Kim Wolters
Goede service
- Mirjam Heinstra
snelle levering, mooi verpakt en prachtige artikelen
- Paula Wetselaar
Met zorg en prachtig ingepakt. Persoonlijke boodschap erbij