Mooie posters! De bestelling is met zorg en aandacht ingepakt. Een cadeautje om uit te pakken😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde
- Maria Vannuffelen
Het was zeker een geweldige service En mooi verpakt
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Diny
Snelle en nette service. Super goed en prachtig als cadeautjes ingepakt en een lieve persoonlijke kaart erbij. Prachtige producten.
- Marije Doornenbal
Prachtige spullen. En het is een feest om uit te pakken.
- Jolanda Koornneef
Mooie producten! Een feestje als je bestelling bezorgd is!!! Zó gaaf ingepakt met een lief kaartje erbij!!!
- Jolanda van Gameren
vlotte levering, zorgvuldig ingepakt met een lief kaartje erbij erg attent.