Mijn bestelling was echt heel mooi ingepakt en bevatte zelfs een handgeschreven kaartje. Wat een aandacht! Dank je wel. Was een waar cadeau.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kristel Severin
- Natasja
Geweldig mooie kunsttakken pompoen, ik had 2 keer besteld en kreeg een mail dat ik 1 keer verzendkosten teruggestort kreeg. Wauw wat een service van hun.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Natascha Strikkeling
Mijn bestelling was zo mooi verpakt dat ik het bijna jammer vond om het uit te pakken! Echt een cadeautje! Snelle levering.
- Anita Gallardo
Mooi produkt,goede service en snelle bezorging
- Fran
Snelle levering,persoonlijke boodschap erbij. Echt een aanrader!
- Jan van Leeuwen
Hele goede service! Keurig geleverd, netjes verpakt als cadeautje!