Mijn bestelling kwam als een cadeautje binnen, zo blij met mijn nieuwe spulletjes, dankjewel Mireille voor de goede zorgen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ger Frederici
- Tonnis de Jonge
Snel, netjes verpakt met persoonlijke, handgeschreven tekst.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Miranda
Snelle en nette levering en goede kwaliteit! Erg blij met mijn opbergboek
- Marieke van Asselen
Snelle en goede levering, en heel leuk ingepakt!
- Gerdien
Mijn zelf bestelde kaarsen voelden als een cadeautje om uit te pakken. Wat was het mooi ingepakt. Echt een feestje!!
- Aline Van Damme
Snelle levering, zelfs aan huis! Super leuk ingepakt en hele leuke producten!