Geweldige service, en super mooi ingepakt! Een feestje om te krijgen, met n lief kaartje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manon Klessens
- Olav Ruijl
zeer leuk de ingepakte bestellingen.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Monique Ridderbeks
Met liefde en aandacht voor de klant ingepakt.
- Carmen Wenders
Snelle levering, bestelling in degelijke doos, spulletjes heel leuk verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij.
- W.J. Trooster
Mooie producten Snelle levering Attente bejegening door webshop
- Hans Roelofs
Mooie spullen, snelle bezorging, zeer verzorgde (cadeau-)verpakking, attente persoonlijke benadering.