Snelle levering maar nog veel belangrijker heel mooi ingepakt, met zorg, en een heel lief kaartje erbij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin van Doornik
- Ellen ten Brummelhuis
snelle levering en mooi verpakt met een persoonlijk kaartje
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Monique van der Werff
Snelle levering, prachtig ingepakt💕
- Charon Huiden
Snelle service, mooi ingepakt, netjes en verzorgd
- Gerja Gruijs
Leuk verpakt Snel geleverd Aanrader
- Marian
Mooi ingepakte windlichten vandaag ontvangen, met een kaartje met vriendelijke tekst. Snelle levering en duidelijke communicatie betreffende de levering. Zal hier zeker nog weleens iets bestellen.