Goede service. Leuk als cadeau ingepakt er is echt zorg aan besteed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Els Maas
- Anita Westland
Leuk assortiment en feestelijk ingepakt.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Mireille Kes
Snelle levering, goede nazorg
- Nicole Spliethof
Snelle levering, super leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje! Voelde echt als een kadootje voor mezelf!
- Melanie Ike
Ik heb nog nooit een pakket geopend waar alles zo mooi was ingepakt klasse.
- Lisa Van de reep
Heel leuk assortiment met woonaccessoires die je niet overal ziet, mijn bestelling was ook nog eens super leuk ingepakt! Helemaal blij mee ☺️