Mooie spullen en met zoveel liefde ingepakt. Ik ben er super blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carolina
- Ria Van Mierle
Prachtige spullen te koop. Hele snelle levering.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Ineke
Mooie producten, altijd prachtig ingepakt.
- John Pas
Leuk assortiment en een snelle levering.
- Monique
Super leuk ingepakt met een leuk kaartje erbij! Heel leuk om het zo te ontvangen!
- Mirjam Faber
Ontzettend leuk verpakt en snel geleverd. Chapeau!