Zeer goede service! Super vriendelijk tijdens telefonisch contact en wat ik had besteld kwam in prachtige verpakking binnen! Zeer tevreden ga hier zeker vaker kopen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ansje de Jong
- Monique Marcus
Leuke spulletjes en superleuk dat alles ingepakt is
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Petra Morsch
Snelle levering. Ik voelde mij gewoon jarig. Zo leuk ingepakt
- W Kingma
Uitstekende service
- Esther Van leeuwen
Snelle levering, heel mooi ingepakt!
- J. van Erkel
Leuke site, prachtig ingepakte cadeaus en een persoonlijk kaartje. Hier wordt aandacht besteedt aan het product en de klant! Top!