Super leuk ingepakt en super leuke betaalbare accessoires. Ik ben fan!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helga Boonzaaijer
- Mijke Frencken
Betaalbaar en blij verrast met het handgeschreven kaartje en de prachtige verpakking! Met veel zorg en aandacht, het was echt een kanootje.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Corina Hendriks
Mooie artikelen, mooi verpakt en snelle levering
- Armanda Van Almeloo
Reageert snel. Artikelen met veel zorg ingepakt
- A.K. Zanen
Snel bezorgd, leuk ingepakt
- Annette Vrijburg
Mooie spullen en snelle levering.