Blij met de bestelling en ontzettend leuk ingepakt. Dankjewel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annette Zonneveld
- Familie Roelofs
Super snelle service! Cadeautje om uit te pakken!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Miranda Schuitema
Ontzettend goed ingepakt, had bloempotten besteld, dus vond het wel spannend of ze heel over zouden komen. Het was ook nog es leuk ingepakt, voelde als een cadeautje.
- Laure Steunenberg
Super leuke verpakking en snelle service !
- Nellie Wagenaar
Snelle levering, veilig en prachtig verpakt
- Nancy van Diesen
Super service! Erg leuk ingepakt, super winkel voor cadeautjes