Artikel snel en op tijd binnen, heel mooi ingepakt met een aardig kaartje erbij. Produkten ook veilig verpakt tegwn beschadiging. Echt een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Afke Drijver
- Meggie Schreppers
De service is mooi, snel en persoonlijk. Is een cadeautje om te ontvangen
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Mireille Zoet
Snelle levering, producten zijn van goede kwaliteit en alles is ingepakt als cadeautje. Erg leuk om te krijgen!
- Deborah van Vlokhoven
snelle levering en hele mooie spullen en goede kwaliteit!
- Denise van Oers
Wat een heerlijke verrassing om je pakket te openen. Met zoveel liefde ingepakt. Absoluut een aanrader.
- Monique Van der Wegen
Mooie artikelen,..... goede snelle levering