Super snelle service en zoooo leuk ingepakt was echt een cadeautje om uit te pakken en een leuk handgeschreven briefje erbij maakte het helemaal af. Echt super 🤍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tine Van Doesburg
- Fenny Den Boer
Mooie producten, snelle levering en zoooo mooi ingepakt. Echt een cadeautje!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- N.
Snelle levering, goed verpakt en voorzien van een persoonlijke boodschap
- Kim Vooren
Goede producten, prachtig verpakt en snel binnen!!
- Nicolette van de Kreeke
Leuk verpakt, goed verzorgt echt een kadootje!
- Denise Van Lent
Na een zeer verdrietig jaar achter de rug te hebben was ik niet zo in de feeststemming. Ik heb daarom mijn verjaardag en de kerst overgeslagen. Het pakje wat arriveerde was echter zo ontzettend mooi en met zorg ingepakt, dat het voelde alsof ik mijzelf toch had getrakteerd op een heel mooi verlaat verjaardagscadeau. Er zat ook een leuk persoonlijk kaartje bij. Ik was er even stil van. Dit zijn de kleine dingen die een groot verschil maken. Bedankt, dit voelde als zoveel meer dan "gewoon mijn bestelling" ontvangen.