Mooi ingepakt. Een cadeautje om te ontvangen….leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja
- Patricia De Pues
perfecte service! Prachtig verpakt als kadootjes! Mooie producten!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Hans van Bragt
Snelle service, zondagavond besteld, dinsdag in huis. Hele mooie vaas, die mooi verpakt zit. En...., last but not least een mooie handgeschreven kaart van Mirielle! Top!
- Diana
Levering bestelling ging zeer snel, zeer leuke verrassing bij het openen ervan want wat was alles was mooi ingepakt. Echt kadootjes. De inhoud was nog mooier.
- Anita
prachtige vaas, goede communicatie over bezorging en mooi verpakt. En extra goed verpakt omdat het breekbaar is.
- Margreet Jasper
Goede service, snelle levering, mooi verpakt, en super leuke producten