Geleverd op de gewenste dag. Keurig ingepakt echt een cadeautje. Mooi setje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouk Borgignons/ van der kwaak
- Nanet van der Stouw
Hele mooie spullen. Een kadootje om uit te pakken. Super tevreden. Zal zeker vaker wat bestellen.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Judith Mooij
Pakket was snel binnen en prachtig verpakt. Echt een kadootje!
- MIranda
Ook deze keer ook weer geweldige service! Bestelling was zeer snel op te halen! En zoals altijd, prachtig verpakt!
- Anja Klein Wolterink
Bestellen ging makkelijk en de kaars was mooi verpakt!
- Honing
Snel verstuurd en leuk ingepakt.