Heel leuk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjolein
- Jacqueline Getrouw
Mooi verzorgd, leuke artikelen, snelle service.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Yvonne
Snel geleverd en heel mooi ingepakt. Dikke pluim
- Caroline
Mooie kaarsen en snelle service!
- Silvia Sanders
Snelle service, erg mooi ingepakt en een mooi bedank kaartje. Echt een aanrader om iets leuks te kopen
- Viola Van der Lee
Heerlijke webwinkel, geweldige items én een super service! Een dikke 10💕