Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
DeurbeslagGigant.nl heeft 34 5 ster reviews 34
DeurbeslagGigant.nl heeft 3 4 ster reviews 3
DeurbeslagGigant.nl heeft 0 3 ster reviews 0
DeurbeslagGigant.nl heeft 0 2 ster reviews 0
DeurbeslagGigant.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Vladimire Pocha

    Mijn iPhone 7 was gestolen dus was op zoek naar een nieuw. Marktplaats vertrouwde ik niet en andere refubished sites waren duur en irefub had een nette liggen. Kon voor 30 euro een jaar extra garantie kopen dus dat was helemaal top. Ben er blij mee.

  2. Frank Baden

    Met een goed gevoel de winkel in Soest uitgegaan. De iphone heeft wat gebruikerssporen maar daar was de prijs ook naar. Bedankt heren en succes met jullie onderneming!

  3. Hoe zou je DeurbeslagGigant.nl beoordelen?

  4. Henk Hoeke

    Mijn Iphone 5S was totall loss en dus had ik een nieuwe telefoon nodig. Gebeld naar deze webwinkel, een erg aardige man aan de lijn en binnen 24 uur had ik mijn Iphone SE in de hand. Service en snelheid voor een lage prijs. Bedankt!

  5. Hiske Tolsma

    Nadat ik mijn telefoon had laten vallen, en mijn scherm in 1000 stukjes lag was ik even in paniek. Maar door de snelle service was mijn telefoon diezelfde dag al gemaakt! Hij werkt en reageert nog even snel, zelfs mijn touch ID sensor deed het nog! Naast de snelle service zijn ze ook nog eens heel vriendelijk: ik kreeg ook een uitleg op maat over het gebruik van de iphone in combinatie mijn macbook. Zou het iedereen aanraden om hier heen te gaan.

  6. Michelle

    Ik ben erg tevreden over mijn aangeschafte MacBook air. Had slechts lichte gebruikerssporen en werkt perfect!

  7. Marianne Hoogstraten

    Wij hebben voor onze dochter een iPhone 5S bij iRefurb besteld. Na bestelling was de levering een dag later dan gepland helaas. Wel precies ontvangen zoals we het verwacht hadden, mooie goed werkende iPhone. Kind blij:)