Erg leuke Husky Onesie. Alleen jammer dat er geen categorie is voor mensen van boven 1,80 m...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sebastian
- J. Groot
Onesie voor mijn zoontje leek op 1e gezicht te groot, goed advies dat fijn is om wat groter te hebben en tegelijk optie gegeven om te wisselen naar een kleinere, heel vriendelijk. Uiteindelijk gehouden en kan hij er langer mee doen. En zelfs verzendkosten geretourneerd omdat hij door nieuw model iets anders was dan op het plaatje. Leuk bedrijf, aanrader!
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Fine Den Hartog
Hele snelle afhandeling.inderdaad vandaag besteld morgen in huis. GEWELDIG vooral in deze drukke tijd.
- Fam Van Ditshuizen
Goede en snelle service qua verzending en duidelijke communicatie. Heerlijke zachte onesie
- E. Teuling
Outfit is supermooi. Alleen maat volgens maattabel klopte helaas niet. Uiteindelijj 2 maten groter moeten bestellen. Ten koste van onnodige verzending en verzendkosten. Ik wil nog een onesie voor nog een kind bestellen, maar de twijfel of we de goede maat hebben weerhoudt me er nog even van. Wordt een beetje duur met al die extra verzendkosten.
- Niek De Groot
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering! Ik zal juliie aanprijzen op zowel mijn persoonlijke blog als op mijn Instagram.