Goede service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corinne Hoogeboom
- Lindsey
Levering nog steeds niet bezorgd. 27 maart besteld!!!!
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Sander van der Kolk
Snelle levering, mooie kwaliteit
- Sander Schouten
gewoon oke spul
- charlène wolters
prima dino pak, zoontje heeft er lekker in gecarnavald.
- Imke
Heeel snel in huis!! De kwaliteit is geweldig :) heel zacht en lekker dik. Helaas is mijn bestelling onesies allebei een maat te groot dus ik heb gelijk een nieuwe maat besteld :)