Mijn kleinzoon is heel blij met deze onesie. Heel handig is de rits aan de achterkant. Helaas geen rits aan de voorkant.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique van Kesteren
- lia van den Berg
Mooie kwaliteit van het product
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Lotte
Lekker warm, goede pasvorm en degelijke kwaliteit.
- Ingrid
Tevreden van de aankoop en vlot geleverd
- Monique
Goede service, vriendelijke medewerkers en snelle levering. De onesie is van prima kwaliteit!
- Núbia Caldeira da Silva
Snelle levering en heel mooi onesie. Mijn dochter was helemaal blij.