Lekker zachte stof, alleen had ik maat xl besteld en die zat nog strak bij mijn armen! Dus denk goed na welke maat je zelf hebt en dan moet je 1-2 maten groter bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Finet Mulder
- Renée Saelens
Bijzonder snelle levering (minder dan 24 u.) - zacht en mooi
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Mireille C.
Zeer snelle levering. Dochter heel erg blij met haar nieuwe onesie. Heerlijk zacht en makkelijk zelf aan te trekken.
- H Daamen
Snel geleverd. Ziet er leuk uit.
- Wiek Brummelhuis
Geweldig snelle levering en de prijs/kwaliteit verhouding is echt super. Ik ga hier zeker vaker bestellen😁
- Rosalie
Het is een fijne onesie. De stof iets aan de dunne kant, maar toch lekker warm. Ik heb 2 maten te groot besteld zodat hij lekker ruim zit en ik geen koude enkels heb.